– Harfleri karıştırma,
– Harfleri ya da heceleri doğru okumama, tersten okuma,
– Fazladan harf ya da hece ekleme,
– Kelimeden harf ya da hece çıkararak okuma,
– Kelimeyi okurken tahmine dayalı okuma,
– Yazım ve noktalama işaretleri hataları,
– Tonlamada hatalar,
– Satır atlama ve satır tekrar etme,
-Yirmiye kadar sayma, haftanın günlerini sayma, alfabeyi sayma gibi basit sıralamaları yapmakta,
-‘gel-yel’ gibi kelime kafiyelerini anlamada,
– Aynı harfle başlayan kelimeleri hatırlamada,
– Telaffuzda,
– Elleriyle ritim tutarak şarkıya eşlik etmekte,
-Zaman kavramını anlamada zorlanma,
– Kelimeyi hatırlamada (Nesnelerin yerine sık sık ‘şey, o, şu..’ gibi genel kelimeler kullanarak geçiştirme),
– İnsanların ve yerlerin isimlerini hatırlamada ve tarif edilen yolu hatırlamakta sıkıntılar yaşamaları yaygın belirtilerdendir.